بخش دوم گفتگو با مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی نوروز بوکان




بخش دوم گفتگو با مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی نوروز از اهداف ایشان برای تیم فوتبال نوروزبوکان؟
هدف شما از تاسیس تیم فوتبال نوروز وبرنامه های شما برای این تیم:
به  نام خداوند سبحان همچنانکه قبلا عرض کردم عشق به فوتبال وخدمت به جوانان شهرمان باعث فعالیت دوباره وتاسیس باشگاه نوروز شده .اگر عمری باقی باشد دو دوره 5 ساله دارم الان که دارم مصاحبه میکنم 2 سال از از دوره 5ساله اول را تمام کرده ایم.
ایا در این 2سال از برنامه وکار تیم راضی هستی؟
در سال اول یعنی سال 90 تاسیس باشگاه  با توجه به امکانات موجودان سال  در رده بزرگسال نوروز به مقام سوم لیگ برتر استان ودر رده امید با کمک هییت فوتبال به مقام چهارم لیگ برتر استان دست یافتیم وفکر کنم با دوری 3ساله فوتبال بوکان از لیگ برتر استان به علت کاشت چمن بوکان خوب بود.لازم به ذکر است بعد از ناکامی در جذب رضا وطن خواه مربی سابق تیم ملی  فوتبال ایران به تیم فوتبال نوروز بوکان نیم فصل دوم از حسن رضوان مربی سابق تیم پتروشیمی تبریز به عنوان سرمریبیگری استفاده کردیم و از نتیجه کارش راضی بودم.
در سال دوم  یعنی سال 91 با صعود تیم فوتبال سردار به لیگ برتر استان با دعوت هییت فوتبال ونیت خیر سعید شوکتی که ما باید با یک تیم قوی و واحد در لیگ برتر استان شرکت کنیم من موافقت خود را اعلام کردم وحتی چند جلسه  باهم تمرین کردیم که متاسفانه تیم سردار اعلام کرد که خودش در مسابقات استان شرکت میکند ونتیجه را دیدید که متاسفانه به لیگ یک سقوط کرد .
 درسال 91 از اول بازیها در کورس قهرمانی بودیم ودر بازی اخر دور رفت با برق صدر نشین در ارومیه    از دقیق27 به علت اخراج ارش کریمی ده نفره شدیم  ما یک بر صفر  تا دقیقه 75 از برق جلو بودیم با دریافت گل مساوی از این تیم در پایان بازی  1 بر 1 تمام شد وما نایب قهرمان نیم فصل شدیم لازم به توضیح است ضعف داوری در مساوی ما با برق بی تاثیر نبود.
چرا از حسن رضوان که سال قبل نیم فصل سرمربی تیم بود وراضی بودید استفاده نکردید؟
من اعتقاد دارم باید به مربیان جوان و بومی میدان داد  درسال 90 به انور خودکام  وسلیمان سواره بازیکنان خوب گذشته بوکان میدان دادم که متاسفانه نتیجه نگرفتیم وامسال هم برهمین اعتقاد حسین میر حسامی بازیکن سال گذشته نوروز را به عنوان سرمربی انتخاب کردم با توجه به ندیدن دوره مریبیگری وکم تجربه بودن  در کسوت سرمربی روی هم رفته تا حدودی موفق بود ودر نیم فصل برگشت حسن رضوان را به عنوان مدیر فنی به بوکان دعوت نمودم تا به او کمک کند.
چرا در نیم فصل دوم بازیکن از تبریز آوردید وآنها قبلا در کدام تیمها بازی میکردند؟
بنا به پیش نهاد سرمربی تیم که در پستهای مورد نیاز دروازه وهابک وفروارد  ممیزاده ازفولاد گستر بناب وجبرایلی از محلات وصاحب خواجه از پتروشیمی را به تیم اضافه کردیم وبرای تیم مثمر ثمر بودند.
از کمک 20 میلیونی تومانی شورای شهر وشهرداری چه خبر؟
با مصوبه شورای شهر وشهرداری وتصویب فرماندار قرار شد 20 میلیون به ما بدهندامامتاسفانه از این مبلغ 7 میلیون  تومان را به تیم سردار مصوب کردند وتا حال که من این مصاحبه را انجام میدهم ومسابقات لیگ برتر  به پایان رسیده 6 میلیون تومان گرفته ایم که 3 میلیون تومان برای ورودی مسابقات وفدراسیون وبیمه ورزشی  و3 میلیون  تومان دیگر را پاداش به بازیکنان داده ایم وبقیه خرج تیم را خودم پرداخت نموده ام  وانشالله شهردار محترم قول داده اند که به ما بدهند.
در تعطیلی نیم فصل لیگ برتر مسابقات لیگ برتر امید های استان برگزار شد چکار کردید؟
با انتخاب لقمان زینبی مربی جوان واینده دار به عنوان سرمربی ودعوت از 30 بازیکن با هفته سه روز تمرینات را همزمان با  بزر گسالان شروع کردیم ومن چون اعتقاد به تیمهای پایه به خصوص جوانان وامید که اینده فوتبال هرشهر ومملکتی هستند وبا وسواس که به خرج دادیم با انتخاب نهای 20 بازیکن راهی مسابقات شدیم وشکر خدا بهترین تیم مسابقات از لحاظ اخلاق وفنی وبا کار گروهی عالی در کمال بدشانسی وضعف دروازه بان به مقام سوم استان رسیدیم وکارنامه عالی از خود به جای گذاشتند.
در نیم فصل دوم برگشت مسابقات بزرگسال چرا نوروزامتیاز لازم رانگرفت؟
ما با شروع دور برگشت لیگ 3 امتیاز با برق صدر نشین  فاصله داشتیم ومن به علت اینکه با تیم امید  نوروزدر اشنویه وارومیه بودم بچه ها تمرینات مرتب نداشتند ودربازی اول برابر کیوان مرغ مهاباد علیرغم موقعیتهای گل خوبی که داشتیم  در یک بازی متعادل 2 بر 0 باختیم وتا حدودی در روحیه بازیکنان واز قافله قهرمانی عقب افتادیم وبا برد برق اختلاف به شش امتیاز رسیدوتا اخر بازیها این اختلاف باقی ماند..ودر اخر به مقام سوم که سال قبل هم به دست اورده بودیم دست یافتیم.
حواشی بازی با تیم فوتبال سردار بوکان در بازی رفت وبرگشت را بیان کنید؟
در بازی رفت  با سردارغرور کاذب بازیکنان وکادر فنی وضعف دروازه بان وخط دفاع   باعث باخت تیم نوروز شد چون ما تا دقیقه 80  در حالیکه 3 بر 2 جلو بودیم در عرض ده دقیقه 2 گل خوردیم وباختیم که حق ما بود ببازیم.
اما در بازی برگشت قضیه خیلی فرق میکرد تیم ما هم از نظر فوتبال وهم اخلاق نمونه بود اما ضعف صد در صد داوری وفیلم بازی نشان دهنده این امر است و اشتی تماشاچیان خوب بوکانی با فوتبال بوکان وحضور 1500 تماشاچی در این بازی مایه دل گرمی فوتبالیستها شد واینجا جا دارد از همه انها تشکر بکنم.
ایا نتیجه نگرفتن تیم فوتبال نوروز ناشی از ضعف مدیریت شما نیست؟
من تمام نتیجه نگرفتن تیم ومشکلات را به گردن می گیرم 
اینجانب برای خدمت به فوتبال و جوان شهرمان این کار را شروع کرده ام وهدف من جوان گرای واستعدادهای مانند ارش کریمی وامانج اقاپوری وکیوان احسانی وارجمند وایوبی وفیضی وووووووو است تا با پشتوانه قوی به دنبال قهرمانی در لیگ  استان وکشوری باشیم
برنامه شما و تیم فوتبال نوروز برای سال 92چیست؟
بعد از پایان مسابقات لیگ برتر استان من با نشستی که با رییس محترم هییت فوتبال بوکان سعید شوکتی داشتم تمام بازیکنان بزرگسال نوروز  را ازاد اعلام کردم وگفتم هر کسی که می خواهد در سطح بالاتر باشگاه داری کند بسم الله ومن بابازیکنان امید وجوانان در مسابقات استانی شرکت میکنم چون سال اینده برنامه جوانگرای تیم نوروز را دنبال میکنم واینجا از تمام  بازیکنان وکادر فنی وسرپرستان تماشاچیان و کسانیکه تیم نوروز را همراهی کردند بی نهایت سپاس گزارم.
تمرینات تیم نوروز از کی شروع وکادر فنی تیم چه کسی خواهد بود ؟
فعلا استراحت و انشالله در 15 بهمن ماه تمرینات را با هفته ای دو روز شروع خواهیم کرد ولیست بازیکنان دعوت شده به تیم نوروز با هماهنگی شوکتی رییس هییت فوتبال انجام خواهد شد وکادر فنی هم تا یک ماه دیگر معرفی خواهد شد

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

گام محکم نوروز در اولین بازی لیگ برتر

واگذاری مالکیت تیم فوتبال سردار بوکان به نهادهای امنیتی( پترو پالایش اسوه)

برد پرگل تیم فوتبال نوروز بوکان برابر میاندواب