گفتگوبا مدیر عامل تیم فوتبال نوروز بوکان وبرنامه سال اینده نوروز



در سال اینده برای تیم فوتبال نوروز چه برنامهای داریدو شایع شده که از فوتبال کناره گیری میکنید؟
به نام خدا . قبل از هر چیز لازم است به  عرض علاقمندان وتماشاچیان خونگرم بوکانی برسانم نگران شایعات نباشند هدف از تاسیس باشگاه نوروز این نبوده که دوسال فعالیت داشته باشد وبعد تعطیل شود ومن درسال 92 با عزمی راسخ در کنار تیم نوروز خواهم بود من قبلا در وبلاگ نوروز شرح داده بودم  اگر عمری باقی باشد که من برای تیم نوروز دو تا برنامه 5 ساله دارم که تازه دوسال شده ودر این 2سال دومقام سومی در لیگ برتر در بزرگسالان ومقام چهارم وسومی  در رده امیدبدست امده که فکر کنم تا 60 درصد انتظار بنده را براورد کرده شما نگاه کنید سال گذشته که شهرداری نقده قهرمان استان شد وامسال در لیگ دسته سه  موفق بوده از سال 82 برای این تیم برنامه ریزی شده پس یکشبه نباید خیلی انتظار داشت در رابطه با برنامه سال92 با نشستی دوستانه که با اقای سعید شوکتی رییس هیت فوتبال داشتم تفکراتمان همخوانی داشته که سال اینده با تیمی قدرتمند در مسابقات لیگ  برتر استان حضور داشته باشیم و با قهرمانی در این لیگ جواز حضور در لیگ سه کشوری به دست اوریم
وضعیت مالی باشگاه چگونه است و بیست میلیون تومان کمک شهرداری چی شد؟
کماکان خودم تمام هزینه تیم را متقبل شده وخواهم کرد وامسال هییت بوکان یک میلیون تومان به بازیکنان نوروز پاداش داد وشورای محترم اسلامی شهر که بیست میلیون  تومان برای نوروز مصوب کرده وبه تایید فرماندار محترم رسیده وتصویب شد متاسفانه با اقدام ناگهانی از طرف بعضی از اعضا شورا  6میلیون از بیست میلیون به تیم فوتبال سردار اختصاص یافت من بشخصه موافق کمک به تیم فوتبال سردار بوده وهستم چون این تیم هم متعلق به بوکان است اما سوال من اینست چرا پولی که برای  تیم فوتبال نوروز تصویب شده ودر روز نامه وسایتها وبنر های شهر اعلام کردند  یکباره شش میلیون کسر کردند من از این ناراحتم که تیم نوروز روی بیست میلیون تومان حساب کرده بود ویکی از دلایل ناکامی نوروز در قهرمانی امسال همین مسئله بود وبازیکنان تیم دو بار در جریان مسابقات حساس اعتصاب کردند که من وشوکتی حل کردیم وتا الان من شش میلیون تومان از شهرداری گرفته ام که سه میلیون برای ورودی  مسابقات وبیمه بازیکنان وسه میلیون بقیه را به بازیکنان دادم وشهردار محترم قول داده که بقیه پول را در چند روز اینده به ما بدهد
 آیا کادر فنی تیم  نوروزمشخص شده وتمرینات کی شروع خواهد شد؟
فعلا کادر فنی مشخص نیست . حسین میر حسامی بازیکن قدیمی بوکان ونوروز که سرمربی تیم نوروز در سال گذشته علارغم اینکه اولین سال سرمربیگری او بود من از ایشان راضی بودم وامسال اگر او تمایل داشته باشد در کادر فنی نوروز خواهد بود ولی امسال برای نتیجه گیری  وقهرمانی احتیاج به سرمربی در کلاس بالا وبا تجربه احتیاج داریم وتمرینات در هفته اینده شروع خواهد شد.
بازیکنان اضافه شده وجدا شده ازتیم نوروز چه کسانی هستند؟
با مشخص شدن سرمربی تیم ما از تمام بازیکنان واجد شرایط  در بوکان از لحاظ فنی واخلاقی دعوت خواهیم کردبه دون هیچ تبعضی این کار را خواهیم کرد هر بازیکنی که تمایل نداشته باشد در نوروز بازی کند رضایت نامه خواهیم داد ولی گویا چند تا از بازیکنان قدیمی وزحمتکش نوروز تصمیم به خدا حافظی از فوتبال گرفته اند تا جا برای بازیکن جوان خالی شود  که ما هم ازان استقبال میکنیم واز انها در بازی دوستانه که برگزار خواهد شد تقدیر وقدر دانی خواهیم کرد
ایا امسال در تیم نوروز  مسئله جوان گرای به جوانان میدان داده خواهد شد؟
 تیم فوتبال نوروزدر سالیکه گذشت به بازیکنان جوان واینداری همچون کیوان احسانی-ارش کریمی-امانج اقاپوری-رضا ایوبی وووومیدان داد وبازیهای خوبی هم از خود نشان دادند واین مایه امیدواری  برای تیم نوروزشد وامسال هم همین کار را ادامه خواهیم داد 
ایا حسن رضوان  مربی تبریزی گزینه سر مریبگری  نوروزنیست؟
اقای حسن رضوان در سال 91 نیم فصل دوم به تیم نوروز پیوست وبا ما به مقام سوم در لیگ رسید وامسال هم در نیم فصل به عنوان مدیر فنی به تیم اضافه شد ومن از کار ایشان رضایت کامل دارم ولی ایشان الان به عنوان سرمربی شهرداری نقده با این تیم قرارداد دارد 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

واگذاری مالکیت تیم فوتبال سردار بوکان به نهادهای امنیتی( پترو پالایش اسوه)

گام محکم نوروز در اولین بازی لیگ برتر

برد پرگل تیم فوتبال نوروز بوکان برابر میاندواب