کوردها همیشه پرچمدار ازادی و مبارزه با استبداد بوده وهستند

کوردها زبان وفرهنگ وخاک خود رادارند یک ملیت اصیل وکهن با  سابقه تاریخی هستند واشغالگر نیستند بلکه خاک انها توسط پیمان نامه معروف به سایکس- پیکو بین چهار کشور ایران -ترکیه -عراق وسوریه تقسیم واشغال شده است.
ایا اگر مبارزه  استقلال خواهانه کوردهای باشور وهمکاری با نیروهای امریکا ومتحدانش نبود  غیر ممکن  بود حکومت صدام به این اسانی سقوط کند یا در همین سوریه حال حاضر جوانان مبارز کورد در جنگ با داعش با همکاری امریکا اخرین پایگاهها انها از دست انها خارج کنند ا
ایا جانفشانی ورشادتها وحماسه  جنگ پردی وباشیک در طول 4 سال گذشته  برابر داعش و حشذی شعبی توسط جوانان ورزمدگان پارت ازادی کوردستان (پاک)مگر می شود فراموش کرد.
ایا وقت ان نرسیده است که ما کوردهابه این خود باوری برسیم که واقعا ما پرچم دار  مبارزه برای ازادی واسقلال در خاورمیانه هستیم وممالک غربی  برای برنامه هایشان به ما احتیاج دارند وما  هم باید نهایت استفاده را از موقعیتهای بدست امده بکنیم .
انچه که در این برهه از زمان از همه چیز مهمتر است اتحاد وهمبستگی تمام احزاب کوردی وملت  می باشد که در سایه اتکا به خود واعتماد به نفس ما  موفق می شود
انچه که قطعی به نظر می رسد ژیم جمهوری اسلامی رفتنی است چه ما بخواهیم یا نخواهیم امریکا ومتحدانش دیگر تاب تحمل شرارتهای این حکومت را در خاورمیانه وجهان ندارند پس لازم است  همه ما  اعم از احزاب ومردم کوردستان با برنامه های درست خود را یرای تشکیل حکومت کوردستانی اماده کنیم زیرا تمام دولتهای دنیا وامریکا این را میدانند که تنها نیرویهای سازمان یافته کوردستان روژهه لات است که می تواند در سر نگونی این رژیم به انها کمک کند
البته مایه تاسف است که ما خود را دست کم میگیریم ودوستان وبرادران ما معتقند که برای سقوط رژیم جمهوری اسلامی باید با ایرانچیتی ها متحد باشیم تا بعد از سقوط رژیم حکومت کردستانی تشکیل دهیم دوستان وبرادران باید تجربه چندین ساله حکومت رضا شاه وپسرش وخمینی  وخامنه ای  در برابر ملت کورد بیاد بیاورند تا دنیا دنیا باشد هیچ زمام داری بعد از سقوط جمهوری اسلامی از دیگر قومیتهای فارس وتورک اجازه تشکیل حکومت کوردستان را نخواهد داد  ازموده را ازمودن خطا ست
در زیر بخشی از اطلاعیه پارت ازادی کوردستان درج شده اسن

پیام مشترك اخیر احزاب چهار گانه كوردستان ایران، چنان مشحون از روح ایرانچیتی و تهی از تفكر و احساس ملی و كوردستانی است كه در این مصیبت بزرگ، با وجود پیامی طویل، حتی یك بار به هویت كوردی ساكنان و هویت كوردستانی این به اصطلاح “ استانها”، اشاره نمیكنند.
خلع هویت كوردستانی از كرماشان و ئیلام و لورستان در پیام مركز همكاری احزاب كوردستانی، نه تنها نگرشی نادرست و ناعادلانه در مورد هویت ملی بخش عمدهای از ملت و خاك كوردستان است، بلكه موضعی اختلاف برانگیز و در تعارض با اتحاد وهمبستگی كوردستانیان و نیروهای سیاسی ان است.
گرچه معمولا، احزاب سیاسی از انحرافات و اشتباهات همدیگر، خشنود میگردند، اما پارت ازادی كوردستان، از این موضع نادرست و انحرافی جریانات مذكور، واقعا متاسف است. زیرا موضوع مورد بحث و نقد ما، امری حزبی نیست، بلکه موضوعی ملی و میهنی( كوردی و كوردستانی) است.
خلع هویت كوردستانی از مردم و سرزمینهای باشور روژهلات( جنوب شرق) میهن اشغالی، مغایر و متضاد با امنیت ملی ملت كورد است. چنین نگرش و موضعی در صورت عدم بازنگری و اصلاح ، میتواند عواقب و نتایج زیانباری برای مردم كوردستان و جنبش رهایی بخش ان، ببار اورد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

گام محکم نوروز در اولین بازی لیگ برتر

واگذاری مالکیت تیم فوتبال سردار بوکان به نهادهای امنیتی( پترو پالایش اسوه)

برد پرگل تیم فوتبال نوروز بوکان برابر میاندواب